Jednym z najważniejszych celów eventów firmowych jest budowanie lojalności i zaangażowania pracowników, a czasami również klientów i partnerów handlowych. A jakby tak można było osiągnąć te cele i w ramach tego samego eventu dołożyć jeszcze rozwój kompetencji przyszłości? Mało kto o tym mówi. Uważam, że to niewykorzystana szansa. A można ją wykorzystać uruchamiając gry biznesowe Games4Biz. Dzięki temu zwrot z inwestycji nie będzie tylko pobożnym życzeniem, ale faktem.
Według Hays Poland kompetencje przyszłości to:
- Budowanie relacji i komunikacja
- Adaptacja, dostosowywanie do zmian
- Zdobywanie i wykorzystywanie informacji
- Inicjatywa i samodzielność
- Praca zespołowa
Gry szkoleniowe Games4Biz rozwijają je wszystkie.
Natomiast wg badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego wśród 10 topowych kompetencji przyszłości na pierwszych 4 miejscach znajdują się:
- Działanie w sytuacji niepewności
- Współpraca z innymi
- Kreatywność
- Branie odpowiedzialności
Również te kompetencje są doskonalone w ramach gier biznesowych Games4Biz, które jednocześnie integrują zespoły i dostarczają:
- świetną rozrywkę i zabawę
- mnóstwo emocji
- niezapomniane wrażenia